mittlivskamp

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av mittlivskamp - 25 oktober 2010 11:18

Jag har ätit "lunch". Gick bra, känns än så länge helt okej. Dock vet jag att jag ska träna och så var det en minimal lunch... Men det var något! Det är bättre än inget!

Idag har jag även varit och lämnat blodprov. Gick bra men dem hade svårt att hitta ett bra ställe att ta blodet, men till slut så blev det bra. Efter åt blev jag svimfärdig och var tvungen att sätta mig utomhus på en bänk ett tag. Måde verkligen illa men lite luft och djupa andetag löste allt. Lunchen idag kan jag ärligt säga bestod av det med lägst antal kalorier som jag hade hemma. Gurka och spenat med en totalvikt på 90g.

Har även fått funderingar på om jag skulle börja ta med mig egen mat till skolan... Då vet jag iallafall vad det är jag stoppas i mig och hur mycket. Skulle även behöva fixa så att jag kan sitta själv och äta någonstans. Ska ta upp detta med min mentor idag eller i morgon. Känns som att det börjar gå uppåt nu. Men samtidigt är jag rädd, för jag vet att när jag äter får jag mer energi. När jag får mer energi orkar jag att träna mer. När jag orkar med mer träning så kan jag sänka vikten. Det är en ond cirkel och jag måste bryta den, vet dock ej hur. Men det ska gå!

Kram!

Presentation

Jag är en vanlig 18årig tjej. Vars liv ändå inte är som vanligt längre. Jag lever nu med en ätstörning. Här kan du följa min kamp och att få tillbaka mitt liv igen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards