mittlivskamp

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av mittlivskamp - 24 oktober 2010 10:17

God morgon. Inatt har jag sovit bra och vaknat lagom tidigt. Villket känns väldigt skönt.

Har ätit frukost nu. Gick rätt bra och känner mig både nöjd och missnöjd. Är verkligen förvirrad nu. Tänker som två olika personer hela tiden. En röster säger att jo idag nu på helgen så kan jag äta frukost och så. Även att det ska gå bra och gör det i veckan. Medan den andre rösten talar om att jag måste träna bort allt och att när helgen är över blir det som "vanligt" igen. Då kan jag strunta i frukost och lunch. Vill båda nästan lika mycket. Men känner att jag vill det första mest. Har kommit på saker som jag skulle kunna ät, så som gröt och frukt. Men min andra röst slår ner dessa förslag och säger att då är det bättre att inte äta alls och bara träna. Det här är sjukt. Men jag försöker peppa mig så gott det går till att göra det som vi alla vet är rätt. Men har börjat vela på om hur jag ska klara detta själv. Ska jag kanske berätta om mina tankar, funderingar och mål för min mentor? Ja så får det bli. Har jag någon annan som vet så kan hon hjälpa mig att ändra mig. Jag är ju en bra bit på vägen, men det är svårt och jobbigt att ta sig upp. Det är lättare att bara släppa och falla ner. Så jag är lite rädd för vad som ska hända efter helgen. Hur jag ska göra och vad jag ska tänka.


Kram!

Presentation

Jag är en vanlig 18årig tjej. Vars liv ändå inte är som vanligt längre. Jag lever nu med en ätstörning. Här kan du följa min kamp och att få tillbaka mitt liv igen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards